Pagina's

donderdag 19 mei 2011

De Chaos - Rachel Ward



Dit boek is een van de beter boeken die ik ken. Ik ben nu bij bladzijde 106 en het heeft in totaal 334 bladzijdes, een best dik boek dus!
Ik heb er al een hele tijd niet in gelezen, maar daar gaat verandering in komen. Zodra ik het boek uit heb krijgen jullie een uitgebreid verslag over wat ik ervan vond.
Wil je meer te weten komen over de inhoud van dit boek en de schrijfster? Klik dan gauw verder...



Om jullie een beetje te laten weten waar dit boek over gaat, zal ik de tekst op de achterkant plaatsen.

"... Adam ziet getallen in de ogen van mensen - de datum waarop ze zullen sterven. Het is al moeilijk genoeg om daarmee te moeten leven, maar het wordt bijna ondraaglijk als hij ziet dat iedereen om hem heen dezelfde datum heeft: 1 januari 2027.
Er dreigt een vreselijke ramp. Maar in welke vorm? 
Dan ontmoet hij Sarah. Adam krijgt het gevoel dat zij meer weet dan ze laat merken.
Kunnen ze hun krachten bundelen tegen het nadere onheil? ..."

Spannend! Ik ben zoals ik al zei bij bladzijde 106 en er is al het een en ander gebeurd, maar wat dat verklap ik jullie nog niet. 

De chaos is een vervolg op het eerste boek Deadline, maar je kan het ook gewoon los lezen. In Deadline gaat het over de moeder van Adam, zij is in dat boek nog jong en ze heeft Adam ook nog niet. 
Ook Deadline heb ik in mijn bezit en al twee keer gelezen. Tot nu toe moet ik zeggen dat Deadline beter is, maar aangezien ik De chaos nog niet uit heb zal ik mijn oordeel nog niet te hard roepen.



De schrijfster van beide boeken is Rachel Ward (op de foto hierboven te zien). Ze is 40ennogwat en ze schrijft op dit moment boeken voor jongeren en jong volwassenen. Ze woont in Bath (Engeland) met haar man en twee kinderen. Hier vind je meer over haar.

Ik ga binnenkort weer beginnen met lezen, dus jullie zullen over een tijdje wel weer een nieuwspost over  dit boek zien verschijnen.

Kenden jullie dit boek al? En zo nee, lijkt dit boek je leuk?

Hope you liked it,
Melissa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten