Pagina's

dinsdag 3 mei 2011

Even voorstellen...

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, ik hou niet van kennismakingen en mezelf voorstellen. Het begint bij dat iemand op je afloopt, soms zelfs al met een uitgestoken hand en een enorme glimlach. Op het moment dat diegene voor je staat moet je opstaan (als je zit) en zijn/haar hand schudden en je naam zeggen.  Tja, het klinkt een stuk makkelijker dan het is.



Gelukkig zit ik hier achter een laptop en hoef ik geen handjes te schudden en standaard gesprekken te voeren, zo gaat het eigenlijk veel makkelijker (:
Ok, de hand is geschud, we hebben kennis gemaakt. Nu zal ik mijn naam moeten zeggen. 'Hallo, ik ben Melissa'. Dan komt er een golf met vragen over me heen, 'Hoe oud ben je?', 'In welke klas zit je nu?', 'Wat wil je later worden?', 'Heb je ook broertjes en zusjes?' etc.
Op die vragen zal ik antwoord geven:
'Hoe oud ben je?'  Ik ben 15 jaar.
'In welke klas zit je nu?' Ik zit in de derde, van het vwo.
'Wat wil je later worden?' Creatief therapeut of grafisch ontwerpster.
'Heb je ook broertjes en zusjes?' Ja, ik heb een oudere zus van 17.

Zo, dat zit erop. Nu weten jullie ongeveer de hoofdlijnen van mijn leven tot nu toe. Mochten jullie nog andere vragen over mij of mijn blog hebben, dan beantwoord ik die met liefde!

Nu even iets over mijn blog zelf. Het heet EveryLiciouss, oftewel: houden van alles! Ik hou van koken, beauty en fashion en die liefde wil ik maar al te graag met jullie delen. Everyfashion gaat artikelen bevatten over: reviews van producten, OOTD (outfit of the day), nail-art, DIY (do it yourself), wist je dat, catwalk trends etc. etc.
Ik begin mijn blog natuurlijk pas net, en het is ook nog eens mijn eerste blog, dus er staat nog vrijwel niks op. Hoewel ik bijna overloop van de ideeën weet ik niet waar ik mee moet beginnen. Daarom heb ik een poll gemaakt! Daar staan een paar ideeën voor artikelen voor op mijn blog, stem dus op je lievelingsidee en wie weet komt dat idee als eerste op mijn blog. Ik plaats ongeveer een artikel per dag, dit zal ik over een tijdje ophogen naar 2 artikels per dag. Ik zit natuurlijk gewoon op school en moet mijn artikelen dus 's avonds en 's ochtends plaatsen, omdat ik op de rest van de dag met school bezig ben.

Foto's komen trouwens later, ik heb nu nogal een skin crisis, dus dat probleem wil ik eerst oplossen voordat jullie mijn gezichtje kunnen gaan bewonderen. (verwacht er niet te veel van ;p)

Hope you liked it,
Melissa. (dit is niet mijn echte naam)

1 opmerking:

  1. Ik ben heel erg benieuwd naar de rest van je posts die nog gaan komen :) x Yara

    BeantwoordenVerwijderen