Pagina's

dinsdag 10 mei 2011

Hot or not?


Tijger-, panter-, zebra- en luipaardprint zien we overal en is bijna niet meer weg te denken uit onze kledingkast. Iedereen heeft wel een shirt, vest, tas of een paar schoenen met een dierenprint erop. 
Je kunt het ook wat echter maken en jezelf echt omtoveren tot een junglequeen
Deze pumps hierboven hebben namelijk als neus een leeuwenpoot.
Ik vind ze zelf heel erg leuk, lekker origineel en niet iets wat je elke dag tegen komt.




Christian Louboutin

De ontwerper van deze fantastische pumps is niemand minder dan Christian Louboutin. Ik heb even op zijn naam gegoogled en er kwamen de mooiste schoenen (voornamelijk pumps) voorbij, ik hou nu al van hem!
De leeuwenpootpumps komen van de Louboutin Fall Collection (herfst collectie), deze collectie bevatte o.a. kettingen, veren, studs, metaaltinten en dierenprint (waaronder deze leeuwenpootpumps).

Zoals ik al zei, ik vind ze helemaal het einde! De prijs van deze pumps werd nog niet bekend gemaakt, maar het zal ongeveer rond de $500 zijn (net als de meeste Louboutin's). Deze pumps zijn (jammer genoeg) ver boven mijn budget, niet dat ik ze meteen zou gaan bestellen, maar ik zou er sowieso even over twijfelen. Ik kan natuurlijk helemaal niet op zulke hogen hakken lopen, dat vergt enige oefening, maar het idee alleen al dat ik zulke schoenen zou kunnen betalen alleen al! Heerlijk...

Mijn mening hebben jullie nu overduidelijk gehoord, maar wat vinden jullie van deze pumps?

Hope you liked it,
Melissa

2 opmerkingen: