Pagina's

maandag 23 mei 2011

The Insiders


Sinds gisteren ben ik officieel een 'insider'! Wil je weten wat het is? Klik snel verder!


The Insiders is een soort organisatie die producten gratis (of met bijbetaling) naar je opstuurt zodat je ze kan uittesten. Hierna moet je er een formulier over invullen wat je ervan vond.

The Insiders draait allemaal om mond-tot-mond-reclame. Het is de bedoeling dat jij met mensen praat over de producten die je hebt getest, en testproducten uitdeelt aan vrienden. Zo kunnen bedrijven/merken meer bekendheid krijgen. Dit vind ik zelf helemaal niet erg om te doen, leuk juist!

Als je je hebt aangemeld voor een campagne en je bent uitgekozen krijg je een grote doos toegestuurd met daarin een paar producten. Een campagne die laatst was, was van tandpasta. Je krijgt dan meerdere producten dubbel toegestuurd, met een paar testverpakkingen die je kan weggeven aan mensen.
Zo zag dat pakket eruit:


En dat voor niks! Fantastisch toch?
Je hoeft ook geen verzendkoste of iets te betalen, het is écht helemaal gratis. Soms moet je voor een campagne wél bijbetalen, maar dat staat er dan ook nadrukkelijk bijgeschreven.
Je mag zelf beslissen aan welke campagnes je wel of niet meedoet. Als er teveel aanmeldingen zijn dan wordt er gekeken naar hoeveel campagnes je al hebt gehad. Degene met de minste campagnes mogen eerst.

Ik ben dus pas sinds gisteren lid, jammer genoeg zijn er nu geen leuke campagnes om aan mee te doen. Maar die komen volgens mij snel genoeg! Ik kan echt niet wachten tot ik me ergens voor heb aangemeld. Zodra ik het pakket binnen heb ga ik het uittesten, daarna krijgen jullie er natuurlijk een uitgebreid verslag over!

Een Insider worden is helemaal niet moeilijk. Je moet persoonlijke gegevens invullen (e-mail, adres, naam), en daarnaast ook een paar vragenlijsten over jezelf invullen. Hierna is je account gemaakt en kan je je aanmelden voor een campagne die je leuk lijkt.

Ben jij al een Insider? Of lijkt het je leuk om een Insider te worden? Laat het me weten in de comments.

Hope you liked it,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten