Pagina's

dinsdag 31 mei 2011

Paris Memories: Nail Polish UV Glow


Uit de naam van dit lakje kan ik opmaken dat de hartjes in deze nagellak opgloeien in het donker. Natuurlijk ben ik hartstikke benieuwd of dit echt zo is! En mocht dit echt zo zijn, dan is dat fantastisch. Ik had dit lakje namelijk helemaal niet gekocht met het idee dat ze op zouden lichten in het donker, ik had hem alleen gekocht voor de hartjes :p
Pas toen ik laatst de naam las bij dit artikel kwam ik hierachter. Lees verder voor een uitgebreid verslag.


Het is niet een hele spannende nagellak, het is gewoon doorzichtig met geel/groene hartjes erin. Niks speciaals zou je denken... Maar het tegendeel blijkt uit de naam. Hier staat namelijk dat de hartjes een UV glow hebben. Dit betekend dat ze oplichten in het donker. Je moet ze eerst wel 'opladen' met zonlicht, UV-straling dus. 

Ik was hier hartstikke benieuwd naar, en jullie hopelijk ook! Hieronder kunnen jullie twee foto's zien, eentje in het licht en eentje in het donker.

Dit zij mijn nagels in het licht:


En dit zijn mijn nagels in het donker:



Tja, dat is jammer. Het werkt dus helemaal niet! Ik heb ze twee dagen opgehad, daarna heb ik de foto gemaakt in het donker. Opgeladen waren ze dus wel. 
Jammer genoeg doet deze nagellak zich anders voor dan dat hij werkelijk is. Dit betekent niet dat ik hem niet meer ga dragen, in tegendeel zelfs. Ik vind dit nog steeds een hele leuke lak door de hartjes die erin zitten, of ze nou oplichten in het donker of niet.

Wat vinden jullie van deze nagellak?

Hope you liked it,
Melissa

1 opmerking:

  1. Waar heb je die gekocht? Ik moet hem ook hebben, megacute

    BeantwoordenVerwijderen