Pagina's

maandag 16 mei 2011

Review: DA nailpolish color&shine


Dit lakje heb ik al een tijdje, maar toch wilde ik deze even met jullie delen. Dit is namelijk niet zomaar een blauwe nagellak, dit is een hele mooie blauwe nagellak!
Klik verder voor meer informatie over dit mooooooie lakje (:


Deze nagellak is misschien wel een van mijn favoriete lakjes. Het is ten eerste een fantastisch mooie kleur. Donkerblauw, maar toch niet zo donker dat het deprimerend is. En er zit net die ene mooie glans doorheen waarvan je zegt 'WAUW'. 
Ten tweede is het flesje ook mooi, niet rond of rechthoekig zoals de meeste, maar bolvormig met een zandloper-achtige dop. 


Dit lakje lakt erg fijn, de nagellak is niet te dik maar ook niet te dun. Het kwastje had van mij wel wat dunner gemogen, ik lak namelijk snel naast mijn nagel.
Helaas is dit niet het enige nadeel van dit mooie lakje. Als je namelijk meerdere keren over je nagel gaat met de kwast, dan schraap je de lak er weer vanaf en krijg je een soort nagellakloze vlek op je nagel. Terwijl de rest van je nagel wel gewoon bedekt is.
Verder dekt deze nagellak verrassend goed, met een laagje (en niet te veel gesmeer) dekt dit lakje goed en zie je niks meer van de nagel die eronder zit. 
Op de bovenste foto heb ik overigens twee laagjes op voor een maximaal effect. Het dekt dan net iets beter en maakt het ook wat egaler.

De prijs van dit lakje was volgens mij (zo even uit mijn hoofd) iets van €1,50. Verbeter mij alsjeblieft als dit niet zo is!
Een zeker budget-waardige nagellak dus! En zeker voor herhaling vatbaar.

Lijkt jullie dit kleurtje ook mooi, en ben je misschien van plan hem nu ook te kopen? Vertel het me in de comments!

Hope you liked it,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten