Pagina's

zondag 22 mei 2011

Review: Dramatic Curls mascara DA


Eigenlijk is zondag de dag waarop ik geen make-up (voor mij alleen mascara) draag. Maar voor jullie zal ik een uitzondering maken. Ik heb voor vandaag een review gedaan van de mascara van het huismerk DA: Dramatic Curls genaamd. 
Lees verder voor foto's en informatie!


Ik wil het eerst even over de huls hebben. Die vind ik namelijk echt fantastisch! Hij is heel vrouwelijk omdat hij aan de onderkant uitloopt, hierdoor kan hij ook gewoon blijven staan. Een hele goede uitvinding, zo kan ik tenminste zien wat ik pak. De huls heeft een zwarte kleur en de letters en het logo zijn zilver.


Over het borsteltje heb ik zo mijn voor- en nadelen. Een voordeel is dat hij gebogen is, hierdoor kan ik ook makkelijk bij de buitenste en binnenste wimperhaartjes. Een nadeel aan dit borsteltje is dat het aan het einde teveel mascara opneemt. Hierdoor moet ik eerst het borsteltje afvegen om geen klontjes te krijgen. 


Dit zijn mijn wimpers zonder mascara, aangezien ik strawberry blond haar heb zijn mijn wimpers dus ook lichtkleurig. (sorry voor de slechte kwaliteit!)


Dit zijn mijn wimpers mét de Dramatic Curls mascara.

Wauw! Ik ben erg te spreken over deze mascara! Deze mascara maakt zijn naam waar: Ik krijg hier vollere, langere wimpers door met een dramatic curl effect. De wimpers spreiden zich ook genoeg vind ik. Ik ken mascara's die het beter doen qua spreiding, maar dit vind ik meer dan genoeg. 

Deze mascara kost (volgens mij) maar €2,49! Een koopje dus. Hij is gewoon te halen bij elke DA.
Wat vind jij van deze mascara? Heb je hem zelf ook, of ben je van plan hem te gaan kopen? Laat het me weten in de comments!

Hope you liked it,
Melissa

2 opmerkingen: