Pagina's

zaterdag 21 mei 2011

Uitslag: Nachtmerries


In dit artikel konden jullie lezen over mijn probleem met nachtmerries en mijn oplossing die ik een week ging uitproberen.
Ik moet eerlijk bekennen, ik had er niet veel van verwacht. Maar wonder boven wonder: het heeft geholpen! Klik verder voor een uitgebreider verslag.



Zoals ik al zei had ik er niet veel an verwacht, maar ondanks die onderschattingen is het toch nog behoorlijk goed bevallen! Ik heb het elke nacht gedaan voor het slapen. Ik heb dit elke keer in bed met mijn pyjama aan gedaan zodat ik gelijk kon gaan slapen na de oefeningen.

Ik begon met de ademhalingsoefeningen, deze deed ik 5 tot 10 keer. Daarna ging ik mezelf vertellen dat ik me steeds zwaarder voelde worden, steeds dieper wegzakte en steeds meer ontspannen werd. Daarna begon ik over het strandverhaal. Toen ik daarmee klaar was deed ik nog een keer ademhalingsoefeningen en ging ik lekker slapen.


Stiekem ben ik ook al een paar keer in slaap gevallen midden in deze ontspanningsoefeningen! Dit gebeurde tijdens het zwaar worden en dieper wegzakken. Dit heeft blijkbaar zo'n ontspannende werking op mij dat ik gelijk in slaap viel.

Ik heb wel vaak gedroomd, maar gelukkig geen nachtmerries meer. Dit is dus een groot succes! Ik ga dit blijven herhalen elke nacht zodat ik geen/weinig nachtmerries zal hebben.

Hope you liked it,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten