Pagina's

dinsdag 7 juni 2011

Shoplog



Sorry, sorry, sorry. Ik weet het, ik ben twee dagen te laat met deze shoplog. Maar ik heb een goede reden! Namelijk: school.
Ik heb het ontzettend druk, veel toetsen en so's. Ook komt er over twee weken nog een grote toetsweek met proefwerken van 2 (!) uur en daar twee van per dag. Juist, dat wordt dus blokken.
Maar, ik heb een gaatje weten te vinden voor deze post! Lees dus gauw verder als je wilt weten wat ik heb gekocht (:



Met het lange Hemelvaart-weekend ben ik twee (!) keer naar de stad geweest, minder gekocht dan ik wilde, maar ik ben blij met alles (:
Ik heb in totaal 5 items weten te scoren, hier komen ze!
(sorry voor de slechte kwaliteit, ook voor de foto's had ik niet veel tijd)

Een 4-pack roze ruitjesschriften bij de V&D, €1,-

Een babyblauwe nagellak van Essence, €1,79

Een zwarte pen-eyeliner van Essence, €2,29

Een playsuit met bloemenprint van de H&m, €19,99

Een nieuwe agenda voor volgend jaar van de V&D, €4,99

Ik ben zeer blij met mijn aankopen, vooral met de playsuit (hier was ik al heel lang naar op zoek!) en de pen-eyeliner. Van die eyeliner krijgen jullie nog wel een review en ook de nagellak zal ik voor jullie swatchen.
In totaal kostte dit ongeveer €30,- kwijt aan deze spullen, gelukkig betaalde mijn moeder de meeste dingen voor me <'3.

Zijn jullie onlangs nog naar de stad geweest? Zo ja, wat heb je allemaal gekocht daar?

Hope you liked it,
Melissa

1 opmerking:

  1. wat een leuke dingen! vooral die playsuit! :)
    ik ga over 2 weken naar de stad! dus, dat ik nog ff wachten ;)
    http://www.creative-curly.blogspot.com/
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen