Pagina's

woensdag 28 september 2011

In de spotlight: Naeem Khan



Eens in de zoveel tijd zal ik een ontwerper/ontwerpster in de spotlight zetten op EL.
De eerste keer, Naeem Khan mag het spits afbijten! Deze ontwerper heeft vaak een 'ooh' of een 'aah' uit mijn mond laten komen met zijn prachtige designs.
Klik verder voor foto's van zijn werken, zijn site en een beetje over hem zelf natuurlijk.



Naeem komt uit India en is geboren op 21 mei 1958, wat hem op dit moment 53 jaar oud maakt. Hij is designer en CEO voor Naeem Khan, dat opgericht is in 2003.
Dit is niet zomaar een ontwerper, mochten jullie dat denken. Zijn jurken zijn namelijk onder andere door Beyoncé, Carrie Underwood, Brooke Shields en zelfs Michelle Obama gedragen! Dat doen maar weinig mensen hem na, en daarom vind ik hem ook zo'n geweldige ontwerper.

Toen ik voor het eerst zijn ontwerpen zag begon mijn modehartje sneller te kloppen, alles wat ik zag was zo mooi!
Hier een paar snapshots van zijn collecties om jullie te overtuigen.



Zoals jullie misschien al hebben opgemerkt ontwerpt Naeem alleen maar jurken. Heel af en toe zit er ook een rok of een broek tussen, maar dat is zeldzaam.

Hier nog een foto van Beyoncé in een geweldige jurk van Naeem Khan.



Naeem Khan heeft ook een eigen website (die ik overigens heel mooi vind). Hier kan je al zijn collecties bewonderen (in een filmpje of via foto's), data's van events bekijken en kan je winkels opzoeken waar zijn ontwerpen te koop zijn.

Vinden jullie Naeem ook zo'n goede ontwerper? Of zien jullie liever de collectie van een andere ontwerper/ontwerpster voorbijkomen? Hebben jullie nog suggesties over wie ik de volgende keer in de spotlights kan zetten?

xoxo,
Melissa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten