Pagina's

zondag 11 september 2011

Red is back in town!


Rood, als je het mij vraagt een prachtige kleur. Het staat altijd leuk en maakt een outfit wat kleurrijker en vrolijker! Ik was daarom ook erg blij toen ik zag dat rood dé kleur is van het najaar. Het klopt ook eigenlijk wel. In de herfst veranderen de blaadjes in een ander kleur, onder andere rood. Rood is ook een warme kleur, en dat kunnen we wel gebruiken deze herfst/winter.
Na de klik een paar mooie (en betaalbare) items met de kleur, jawel, rood!





Ik heb voor jullie een paar betaalbare, rode items opgezocht via internet. Meestal is het zo dat de nieuwste items best prijzig zijn, maar niet bij mij! Ik weet altijd wel een goedkopere versie te vinden, die eigenlijk precies hetzelfde is.

Rode broek - H&M
Van €9,95 voor €6,95








Deze broek draagt niet alleen de trend 'rood' met zich mee, maar heeft ook nog eens recht lopende broekspijpen. Twee vliegen in een klap dus, en voor die prijs zou ik hem ook niet laten liggen.

Rode ring - H&M
€4,95


Als je liever niet teveel opvalt met een rode broek, dan kan je de rode trend ook wat subtieler aan je outfit toevoegen. Bijvoorbeeld door deze prachtige ring om je vinger te schuiven. De ring bestaat uit een rode steen die vast wordt gehouden door goudkleurige metalen grijpertjes. Ook het ringetje is van goudkleurig metaal.

Rode rok - Asos
£12 = €13,95





Deze rok is voor mij helemaal het einde. De kleur is fantastisch, dit is nou écht rood! Niet te licht, niet te donker, maar gewoon rood. Ook ziet de stof er zeer comfortabel uit, zacht en stretchy! En niet alleen de kleur is super, ook over de prijs valt niet te twisten. Dit item moet in mijn garderobe komen te hangen!

Rode lip stain - Elf
€4,-




Met alleen rode kleding kom je er natuurlijk niet. Een beetje rood in je gezicht kan namelijk helemaal geen kwaad! Neem bijvoorbeeld deze rode lip stain van Elf. Je kunt de rode kleur aanbrengen voor een mat effect, maar als je liever een glans op je lippen hebt kan je er een doorzichtige gloss overheen aanbrengen. Het is een 2 in 1 en super voordelig! Het matcht natuurlijk ook gelijk bij het rode kledingstuk dat je die dag aan hebt getrokken.

Rood is mijn lievelingskleur, en niet alleen dit najaar!
Gaan jullie rode kledingstukken kopen of heb je al wat rood in je garderobe hangen? Laat het me weten in de comments!

xoxo,
Melissa





Geen opmerkingen:

Een reactie posten