Pagina's

donderdag 29 september 2011

Trend: Bonte laarzen


Aan deze laars is niks speciaals... denk je!
Na de klik lees je hoe het met deze laars zit, wat ik er nou zo leuk aan vind en meer voorbeelden.




Schoenen, schoenen, schoenen, ik kan er maar niet genoeg van krijgen. Met hak, zonder. Gympen, laarzen, pumps, het kan niet gek genoeg! Laatst spotte ik deze te gekke laarzen bij Shoeby Fashion, heerlijk voor de winter!

Het lijkt een doodgewone laars (die overigens zeer mooi is, met een goed profiel aan de onderkant. Ideaal voor gladde paadjes). Maar niets is minder waar! Het speciale aan deze laars is namelijk dat je de bovenkant kan omvouwen. Omvouwen?! Ja, omvouwen!
De binnenkant van deze laars is namelijk gevoerd met schapenwol, heerlijk warm voor in de winter, maar ook zeer modieus. En waarom zou je dat niet laten zien?
Ik zeg: Omvouwen die hap!

Resultaat:







De hoogte van de laars kan je dus zelf bepalen. Je kan de laars helemaal omhoog houden, dit zorgt ervoor dat je benen lekker warm blijven. Je kan als detail de laars ook een stukje omslaan, zo creƫer je een klein randje wol aan de bovenkant van de laars. Wat je ook nog kan doen is de laars helemaal omslaan zodat je minder laars hebt, en meer wol!




Dit soort schoenen zijn ideaal als je het mij vraagt. Heel geschikt voor in de winter, en als het iets warmer is dan sla je de laars gewoon om!

Deze laars is te koop bij Shoeby Fashion. Nu met meer dan 50% korting! Hij is van €59,99 naar €24,99 gegaan. Je kunt de laarzen hier bestellen.


Wat ook prima kan deze winter:

Een kleine bontrand, sleehak, veters
Een kleine bontrand, een hoge hak

Een stoere enkellaars, veters


Ik ga zeker weten op zoek naar zo'n soortgelijke laars als ik weer eens in de stad ben! Jij ook?

xoxo,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten