Pagina's

zondag 25 september 2011

TV-tip


Laatst bladerde ik een beetje door de lijst met kanalen die wij ontvangen, toen ik ineens stuitte op een wel heel leuk kanaal! Fashiontv zendt van alles uit over, je raad het al, mode. Er komen voornamelijk modeshows voorbij van verschillende designers met ontwerpen voor elk seizoen.
Klik verder voor meer informatie over dit kanaal en de site!




Ik heb wel een uur zitten kijken naar de modeshows die voorbij kwamen. Van kledingstukken ontworpen door House of Holland tot Paul Smith, alles heb ik voorbij zien komen.
Niet alleen modeshows worden uitgezonden, ook worden de laatste trends besproken op make-up- en modegebied.

Trends op beautygebied:

-Natural beauty; Dit houdt in dat je weinig make-up op hebt of het laat lijken of je weinig make-up op hebt. Geen blush op je wangen en een natureltint of heel zacht roze/rood op je lippen. De mascara kan je bij deze look ook laten liggen.

- Rode lippen; Iets wat zeer zeker ook bij de natural beauty look kan. In plaats van geen of een zachte kleur op je lippen kies je voor fel, maar dan ook echt fel rood. Dit staat mooi bij elke huidskleur! Kies wel voor een matte lipstick, geen gloss!

Rode lippen, altijd mooi!
Natural beauty, een klein beetje kleur op de lippen
maar verder lekker niets.



Voor degenen die Fashiontv niet kunnen ontvangen, niet getreurd! Fashiontv heeft namelijk ook een website waar je alles, maar dan ook echt alles kunt vinden over mode e.d. Er staan een heleboel modeshows op, backstage filmpjes en foto's van de looks die zoal voorbijkomen. 
De site heet www.fashiontv.eu en ik raad jullie allemaal aan om een kijkje te nemen!

xoxo,
Melissa

1 opmerking:

  1. Waarom heb ik dat kanaal niet op tele2? Hebben we net een digitale televisie kan ik dat niet kijken terweil ik me er zo op verheugd had. Ach ja, ik kan altijd nog Project Catwalk kijken :P

    BeantwoordenVerwijderen