Pagina's

zondag 2 oktober 2011

Glamourdag in Nederland


Gisteren (1 oktober 2011) werd voor de vijfde keer National Glamour Day georganiseerd. In heel Nederland en België kreeg je bij 38 topmerken 20% korting op vertoon van de Glamour van oktober.
Klik verder voor meer informatie over deze leuke dag.






Shoppen is natuurlijk geweldig. Maar met 20% korting op 38 topmerken is het nog leuker!
Na een tijd shoppen ben je natuurlijk wel toe aan een break, maar ook daar was aan gedacht. Er was namelijk op sommige plekken een Coca-Cola light break. Daar kreeg je een massage en daarna een Coca-Cola light om daarna weer helemaal fit verder te kunnen shoppen.

Er was zelfs een app ontwikkeld voor de locaties van de Coca-Cola light breaks en de winkels waar de 38 topmerken werden verkocht.

Die merken waren:
- Accessorize
- America Today
- Bandolera
- Cinderella
- Clarks
- Club BRILLANT
- DEPT
- Esprit
- Febo
- Geddes & Gillmore
- H&M
- Herôme
- Hunkemöller
- Ici Paris XL
- InWear
- Laundry Industry
- Mango
- Men at work
- Morgan de toi
- Nespresso
- New look
- New Yorker
- Only
- Palladium
- Pandora
- Pieces
- Rituals...
- Rivièra Maison
- Starbucks
- The body shop
- Vanilia
- Vero Moda
- Vila
- WE
- Who's that girl
- Angie V
- Mexx
- Sam Friday

Wat veel! 38 klonk bij mij stiekem weinig in de oren, maar nu ik dit lijstje zie ben ik van gedachten veranderd.
Gisteren was ik ook naar de stad en ik zag bij veel winkels op de ramen een Glamour Day sticker. Helaas was ik de Glamour zelf vergeten (typisch ik) en kon ik niet profiteren van de korting. Gelukkig was dat niet heel erg, want ik heb niks gekocht!

Hebben jullie veel gekocht met Glamour-korting? Zo ja, wat dan?

xoxo,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten