Pagina's

dinsdag 13 september 2011

Meer mode, minder beauty


Er gaat iets veranderen op everyliciouss! Er komen namelijk meer modegerelateerde artikelen en minder beautygerelateerde artikelen. Lees verder voor meer informatie en hoe het nou allemaal zit en gaat worden.





Zoals jullie al konden lezen ga ik minderen met artikelen op beautygebied. Helaas voor sommigen, maar anderen kunnen gaan juichen! Omdat er minder dingen over beauty te lezen zijn op EL moet er natuurlijk wel wat voor in de plaats komen. Daarom ga ik voortaan wat meer bloggen over mode, iets wat ik stiekem ook leuker vind.

Met 'meer mode' kunnen jullie onder meer verwachten:
  • Trends
  • Outfits
  • Kleurencombinatie's
  • DIY
  • Enz.
Natuurlijk stop ik niet helemaal met het beautygebied op EL, maar minder wordt het zeker. Niet getreurd! Er komt binnenkort een review over een beautyartikel. Welke dat is houd ik nog even geheim, maar je kunt het hier binnen kort lezen.

Wat vinden jullie van deze kleine switch?

xoxo,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten