Pagina's

maandag 12 september 2011

Update: Hoe gaat het nou met Melissa?



Om eens af te wijken van de beauty en mode gerelateerde artikelen, vertel ik eens hoe het nu met mijn leven staat!
In welke klas zit ik nu, hoe oud ben ik ook alweer en wat wil ik later worden? Na de klik kan je het allemaal lezen.




Even een refresh about me!
Het schooljaar is voor mij net een paar weken aan de gang. Dit is mijn vierde jaar alweer op de middelbare school. Ik zit op het vwo en moet dus in totaal 6 jaar! Ik ben op het moment 15 jaar en wordt op 11 januari 16, op dat moment kan ik echt niet wachten. En dan bedoel ik niet dat ik niet kan wachten om het eerste glas alcohol achterover te slaan, maar het getal zelf. '16' vind ik een soort mijlpaal en daar kijk ik zeker weten naar uit.


Ik heb vorig jaar een profiel moeten kiezen voor de drie jaar die ik nog op school zou zitten. Ik heb uiteindelijk gekozen voor n&g, dat betekend natuur & gezondheid. Ik heb daarbij de vakken natuurkunde, scheikunde, biologie, wiskunde b, kunstvak, ckv, Duits, Nederlands, Engels, maatschappij en anw. Dat zijn er in totaal 11, een stuk minder dan vorig jaar, want toen zat ik rond de 15 vakken.
Ik heb dan wel n&g als profiel, maar aangezien ik natuurkunde en wiskunde b heb doe ik ook n&t (natuur en techniek). Dit betekend dus dat ik twee profielen doe en dus ook twee diploma's krijg aan het einde van de middelbare school!


Natuurlijk heb ik niet voor niks zo'n profiel gekozen, daar zit namelijk wat achter! Dit heeft allemaal te maken met wat ik later wil gaan doen. Na de middelbare school wil ik namelijk sterrenkunde gaan studeren. Dat is toch heel wat anders dan wat artikeltjes schrijven over beauty en mode!
Mijn droombaan heeft ook te maken met mijn (waarschijnlijke) vervolgstudie. Mijn droombaan is namelijk bij NASA werken. Ja, ja, Melissa gaat naar Amerika!
Hopelijk dan ;)

Maar voor nu zit ik nog op een saaie middelbare school in het druilerige Nederland. Hopelijk komt daar over een paar jaar verandering in!

Hadden jullie deze keuzes verwacht van mij? En wat willen jullie later gaan doen voor studie/baan?
Tell me in de comments!

xoxo,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten