Pagina's

zaterdag 10 september 2011

All you can shop - Winactie Zalando


Ik las op het blog van Serena en die van Tara en Larissa over een wel heel leuke winactie op Zalando.
Ik doe mee, maar jij kan ook meedoen! Na de klik kan je meer lezen over deze winactie, mijn inzending en hoe jij kan deelnemen aan deze te leuke winactie.


De bedoeling van deze winactie is dat je een outfit bij elkaar stelt van de items die je op Zalando kan kopen. Mijn outfit is hierboven te zien, maar straks meer daarover.

Je kunt deelnemen van 1 t/m 30 september. Na 30 september sluit de winactie en de gelukkige winnares wordt bekend gemaakt in week 39.

Er zijn twee manieren om mee te doen, en daar zijn ook twee prijzen aan vastgebonden. Je kan meedoen als je een eigen blog hebt of als je Facebook hebt.
De prijs voor de outfit van een blogger is een jaar lang gratis shoppen bij Zalando.nl. Je krijgt per maand een voucher van €300,- euro die vrij te gebruiken is. Dat is dus €3600,- shopgeld voor een jaar lang!
De prijs voor de mensen die via hun Facebook-account mee willen doen is een eenmalige voucher van €300,- die ook te gebruiken is via Zalando.

Nu even over mijn outfit. Deze bestaat uit:

Het witte shirt heb ik gekozen omdat het lekker basic is en eigenlijk overal bij past. Deze kan bij een casual outfit, maar kan ook super chique zijn. (€49,95)

De short heb ik erbij gekozen omdat hij extra hoog zit en dus altijd goed zit en je taille mooi accentueert. Ik vind hem zelf heel stoer en dat past ook wel bij mij! (€69,95)

Het vest heb ik uitgekozen om de outfit toch iets zachter te maken. Door het witte shirt en de stoere short wordt het al gauw een beetje 'hard', dus dit bruine vest met een leuk, klokkend model maakt dit weer wat chiquer. (€64,95)

De hakken heb ik uitgekozen omdat ze de outfit iets liefs geven, ik vond ze zo cute! Het strikje op de voorkant, de open neus en het riempje passen er zeer goed bij als je het mij vraagt. (€109,95)

Ook de clutch heb ik uitgekozen omdat hij zo schattig is. Met de parelachtige kleur, het lieflijke kant en de zilveren openingsknopjes past het zeer goed bij de outfit. (€59,95)

And last but nog least, de onwijs leuke owl-ketting! Een outfit zonder sieraden is een bloem zonder water, een vogel zonder veren en een boom zonder blaadjes. Sieraden maken een outfit af, en daarom moest ik deze ketting er wel uit doen. Na al die schattige en zachte items, vond ik deze ketting wel stoer om erbij te doen zodat de outfit in evenwicht blijft. (met 23% korting €74,95)

Mochten er nog dingen zijn waar je vragen over hebt, dan kan je hier meer informatie vinden over de winactie.

zalando all you can shop

Ik kon eigenlijk helemaal niet kiezen, er is zoveel leuks te koop op Zalando!
Wat vinden jullie van de door mij samengestelde outfit? En doen jullie ook mee met de winactie?

xoxo,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten