Pagina's

woensdag 25 mei 2011

How to cut your nails


Deze nail-art vond ik zo leuk dat ik hier wel een tutorial van moest maken. Het is heel snel gedaan met niet zoveel uitleg, want helaas zit ik op dit moment een beetje in tijdnood.


Wat je nodig hebt:


- Goed dekkende witte nagellak. (ik gebruik die van 2B)
- Zwarte nagellak. (ik gebruik die van de Hema)
- Een satéprikker. (ik gebruik een prikpen)


Stap 1: Lak je nagels wit, dit wordt de basis van je how-to-cut-your-nails nail-art.


Stap 2: Maak met je satéprikker/prikpen streepjes in een lijn over je nagels, dit wordt het lijntje waar je zogenaamd langs moet knippen.


Stap 3: Dit is iets moeilijker (en is mij ook niet helemaal gelukt), nu moet je namelijk de halve schaartjes maken. Over hoe je dit precies maakt is eigenlijk geen uitleg, probeer het op verschillende volgordes uit, dan weet je vanzelf wat je het makkelijkste vindt.

Stap 4: Topcoat en klaar is Kees!

Nogmaals sorry voor dit korte artikel, maar ik heb nu echt niet veel tijd. Ik had vandaag veel huiswerk en ik moet over een kwartiertje sporten. Druk, druk, druk!

Hope you liked it,
Melissa

1 opmerking: