Pagina's

maandag 9 mei 2011

Mijn nagellakstash!

De poll liegt niet: Jullie stemmen overduidelijk voor mijn nagellakstash.
Eerlijk gezegd ben ik er niet heel trots op, maar het is genoeg om leuke dingen mee te creëren.
Ik heb eigenlijk alle kleuren van de regenboog. Natuurlijk mis ik er wel een paar zoals turquoise, holografische lakjes, crack nagellak (deze wil ik echt heel graag!) etc.
Maar ik ben blij met wat ik nu heb, en aangezien ik niet zo'n big spender ben zal mijn stash niet heel gauw uitbreiden.
Maar om jullie niet langer in spanning te laten, hier zijn ze dan, mijn 22 lakjes!




Essence colour&go ~ Babygeel

Essence colour&go ~ Glitter blauw 

Essence colour&go ~ Geelgroen

Essence colour&go ~ Zwart

Essence colour&go ~ Wit

Essence colour&go ~ Rood

Essence colour&go ~ Paars

Essence colour&go ~ Lichtroze

Essence colour&go ~ Groen

Hema longlasting ~ Nail hardener (topcoat)

Hema longlasting ~ Roze

Hema nailpolish ~ Glitter grijs

Hema nailpolish ~ Zwart

Hema nailpolish ~ Rood parelmoer


Hema nailpolish ~ Crème parelmoer

Essence multi dimension ~ Roze parelmoer

Catrice O SOLE MIO ~ Rood/roze glitter

Catrice O SOLE MIO ~ Oranje glitter

PARIS memories ~ Nail polish UV glow

PARIS mermories ~ Nail polish (oranje)

2B nailpolish ~ Wit

DA color & shine ~ Blauwe glans

Nou, dat waren ze al! 
Het zijn er zoals ik al zei niet heel veel, maar meer dan genoeg voor een 15-jarig meisje vind ik (:
Van welke lakjes willen jullie graag een review, en welke must-have kleuren mis ik nog? Tell me in the comments!

Hope you liked it,
Melissa

2 opmerkingen:

  1. Review van de PARIS memories ~ Nail polish UV glow ? :P
    Die lijkt me wel vet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PARIS memories ~ Nail polish UV glow? Ik zou niet weten waar voor je het kan gebruiken, ik ben niet zo crea met nagellak...

    BeantwoordenVerwijderen