Pagina's

woensdag 11 mei 2011

OOTD ~ Spring is in the air!



De OOTD van vandaag is in het thema van de lente! De temperaturen beginnen al aardig op te lopen, de vogeltjes beginnen te fluiten en het zonnetje schijnt. Bij deze dagen hoort natuurlijk een lente-waardige outfit. En laat ik die nou eens gevonden hebben (:
Ben je benieuwd? Lees dan gauw verder!





De lente-outfit die ik heb samengesteld bestaat uit een playsuit, ballerina's en een leren tasje. Lekker luchtig en niet al te veel gesjouw.
De playsuit heeft een beige kleur met een bloemenmotief erop, een paar ruches bij de hals en een strikje rond de taille.
De ballerina's hebben ook een beige kleur. Ik heb voor ballerina's gekozen omdat ze het luchtige van de playsuit weerspiegelen. Ze zijn namelijk comfortabel en je kunt er uren op door de stad zwerven.
Er zit een leuk strikje op de neus en aan de binnenkant zit deels ook een bloemenmotief.
Het leren tasje van de H&M heb ik hierbij gecombineerd omdat het de outfit iets stoers geeft, het heeft twee gespen aan de voorkant en een grote flap die bijna over de tas heen valt. Ook zit er een lang koord aan zodat je hem als schoudertas kan dragen.

Playsuit: (omgerekend naar euro) €26,19
Ballerina's: €12
Leren tasje: €59,95

Bij elkaar kost deze outfit €98,14. Dit is natuurlijk niet niks, maar het is ook niet de bedoeling dat jullie nu naar de winkels rennen om deze outfit te kopen. Het is bedoeld als inspiratie, ik weet namelijk zeker dat je bij de H&M ook een leuke playsuit kan kopen. Het leren tasje hoeft ook helemaal niet van echt leer te zijn, dat maakt het ook al een stuk goedkoper.

Dit was mijn eerste OOTD, wat vonden jullie er van? Mogen er meer komen, of hebben jullie nog verbeterpunten? Ik lees het in de comments (:

Hope you liked it,
Melissa

2 opmerkingen: