Pagina's

maandag 30 mei 2011

In progress: Gilet!


Wat jullie nog niet wisten van mij, is dat ik enorm veel van kleding maken houd! Ik kan het natuurlijk nog niet heel erg goed, maar hetgeen wat ik heb gemaakt is best mooi geworden al zeg ik het zelf. Op dit moment ben ik bezig met een wit gilet, ongeveer hetzelfde model als hierboven.


Het is tot nu toe het langst durende project waar ik mee bezig ben geweest. Ik begon ermee rond maart geloof ik. Natuurlijk werk ik hier zeker niet elk weekend aan, ik heb er zelfs ongeveer een maand niet aangezeten. Te druk met school helaas. Maar aangezien Hemelvaart eraan komt en ik twee dagen extra vrij heb, komt die tijd natuurlijk goed van pas!


Mijn gilet is ongeveer hetzelfde model als bovenaan staat. Alleen dan van witte spijkerstof en zilveren knopen. Ook zit er een riempje op de rug met een gouden gesp. 
Ik ben er eigenlijk al bijna klaar mee. Ik hoef alleen nog maar de naden te stikken. Dat wil zeggen: de kraag, mouwen en onderkant moet nog worden vastgenaaid. Daarna moeten de knoopsgaten gemaakt worden, de knopen vastgezet en de zakken moeten er ook nog op.
Al met al klinkt toch iets meer dan ik had verwacht, haha.

Gelukkig heb ik een hele handige moeder, die mij altijd graag wilt helpen. Vrijdag is dé dag waarop ik (hopelijk) een groot gedeelte ga afmaken. Dat is namelijk de vrije dag van mijn moeder, en ik ben ook vrij van school i.v.m. de dag na Hemelvaart.

Hopelijk lukt alles en kan ik jullie binnenkort het resultaat laten zien! 
Naaien jullie ook wel eens zelf kleren?

Hope you liked it,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten